رئیس پلی کلینیک ۴ خرداد دزفول گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، حدود ۲۰۶ هزار نفر از خدمات رایگان این مرکز در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نسرین نجابتی رئیس پلی کلینیک ۴ خرداد دزفول، فعالیت این پلی کلینیک را مطلوب توصیف کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، حدود ۲۰۶ هزار نفر از خدمات درمانی رایگان این مرکز در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده اند.

او اظهار داشت: از این تعداد حدود ۲۴ هزار نفر به پزشکان متخصص و ۱۷۷ هزار نفر به پزشکان عمومی و ۵ هزار نفر به کلینیک مامایی مراجعه داشتند.

نجابتی به دریافت ۱۲ هزار نسخه آزمایش اشاره کرد و افزود: از این تعداد درخواست نیز ۶۸ هزار قلم آزمایش تشخیص طبی انجام شد.

رئیس پلی کلینیک ۴ خرداد دزفول تصریح کرد: این پلی کلینیک از وجود متخصصین قلب، داخلی، اطفال، پزشک عمومی، کارشناس مامایی و همچنین واحد‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، تزریقات و داروخانه بر خوردار است و بصورت ۲ شیفیت صبح و عصر در حال خدمت رسانی به بیمه شدگان محترم است.

او اذعان داشت: در طی ۱۰ ماه گذشته توانسته ایم با افرایش تعداد پزشکان عمومی و با بهره گیری ازکادر مجرب و امکانات موجود، خدمات رسانی به بیمه شدگان محترم در این مرکز را چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی ارتقاء دهیم.

نسرین نجابتی در پایان به بازنشسته شدن تعدادی از نیرو‌های پرستاری و رادیولوژی اشاره و بیان کرد: با توجه به خیل گسترده مراجعه کنندگان و بازنشسته شدن تعدادی از نیرو‌های پرستاری و رادیولوژی با کمبود نیرو مواجه هستیم که از سوی مدیریت درمان قول‌های مساعدی داده شد.

شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر دارای یک پلی کلینیک و یک مرکز درمانی ملکی و همچنین یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دست ساخت است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.