مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی با تشریح برنامه‌های این ستاد گفت: ویژه برنامه سردار دل‌ها همزمان با دهه‌فجر در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بینش مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی با تشریح برنامه‌های این ستاد، گفت: ویژه برنامه سردار دل‌ها همزمان با دهه‌فجر در این استان برگزار می‌شود.

بینش گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با همکاری و تعامل ادارات و نهاد‌های عضو کمیته کودک و نوجوان فعالیت‌های متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در طول ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

او با تبیین مفاهیم و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، معرفی وقایع و رویداد‌های دوران انقلاب، تبیین نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و مقاومت برای مخاطبان کودک و نوجوان را از جمله اهداف و رویکرد‌های این کمیته در ایام دهه فجر اعلام کرد.

بینش برگزاری ویژه برنامه سردار دل‌ها، پدر مهربان و رونمایی از پیوست‌های فرهنگی مربوط به معرفی شخصیت و زندگی شهید قاسم سلیمانی، اجرای دومین فراخوان ادبی چلچراغ انقلاب، برگزاری ویژه برنامه‌های استقبال از آفتاب، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همراه با اجرای فعالیت‌های مختلف نظیرسرود، نمایش خلاق و قصه‌گویی، برپایی کارگاه‌های ادبی، هنری و نمایشگاه‌های آثار منتخب کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به همین مناسبت دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان شرقی برگزاری مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی و اجرای ویژه برنامه بادبادک‌هایم بر فراز آسمان ایران زمین و برپایی نمایشگاه کتاب‌های مربوط به معرفی وقایع دوران شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول ایام دهه مبارک فجر، اجرا خواهد شد.

بینش با اشاره به تدارک گسترده این کمیته برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲بهمن،  گفت: در این روز در تبریز و سایر شهر‌های استان غرفه‌های هنری ادبی کانون در مسیر راهپیمایی میزبان کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.