رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد گفت: سامانه شاصد( شبکه ارتباطی صنعت و دانشگاه) بستری در راستای تعامل دانشجویان و صنعتگران برای همکاری در فضای عملیِ طرح های پژوهشی و افزایش کار افرینی است.

محمد باقری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی طرحی به نام "پویش"  را راه اندازی کرده که گامی بلند در راستای همکاری نزدیک صنعت و دانشگاه است و دانشجویان می توانند بخشی از دوره تحصیلی خود را در مجموعه های صنعتی و کارخانه ها بگذرانند و بیشتر با فضای کار آشنا شوند.

او با تاکید بر اینکه این طرح به افزایش اشتغالزایی کمک و  ظرفیت علمی دانشگاه ها را افزایش می دهد ادامه داد: در این طرح دانشجویان و صنعتگران  در سامانه ای به نام شاصد( شبکه ارتباطی صنتعت و دانشگاه)  ثبت نام کرده و با توجه به حوزه فعالیت خود با دانشگاه مورد نظر ارتباط برقرار می کنند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد  تاکید کرد:در دانشگاه آزاد دولت آباد درتلاشیم تا زیرساخت های مشترک در صنعت برق را با صنعتگران این حوزه پیوند دهیم و در این راستا با مجموعه کارخانه هایی که در انجمن صنفی برق هستند در ارتباطیم.

باقری افزود: این تعامل آینده خوبی را برای فضای کاری جامعه در آینده رقم می زند و سبب می شود دانشگاه ها از سمت فعالیت های اموزشی به سمت فعالیت های پژوهش محور بروند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.