مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان یزدگفت:کارگاه‌های آموزش هنری با هدف مهارت افزایی و ارتقای دانش هنرمندان، دانشجویان و هنرآموزان در یزد برگزار شد.

محمد حسین فیاض مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، از برگزاری کارگاه‌های آموزش هنری به همت حوزه هنری استان خبر داد و گفت:  این کارگاه با هدف مهارت افزایی و ارتقای دانش هنرمندان، دانشجویان و هنرآموزان و همچنین تولید آثار هنری ارزشمند برگزار شده است.

او با اشاره به تداوم دوره‌های آموزش هنر در این نهاد، افزود: کارگاه‌های یادشده با همکاری واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان و مدرسه هنر و رسانه بهشت برگزار شده است.

فیاض گفت:  علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در کارگاه‌های هنری می‌توانند به حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی کوچه آزادی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ ـ ۰۳۵ داخلی ۲۷ تماس بگیرند.

ارگاه‌های آموزش هنری به همت حوزه هنری استان یزد با حضور کارشناسان و هنرمندان شاخص استان در رشته‌های عکاسی، تدوین، فتوشاپ و شعر برگزار شد و بیش از ۴۰ هنرجو در این دوره آموزشی شرکت کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار