مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد گفت:هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با اجرای هفت نمایش در کانون پرورش فکری یزد به پایان رسید.

پرونده هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در یزد بسته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد گفت: هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری استان، با اجرای هفت نمایش در دو روز در یزد به کار خود پایان داد.

او افزود: بر این اساس، نمایش‌های "سرزمین هر سو" به کارگردانی شهلا ریحانی از مجتمع فرهنگی هنری یزد، "گریه کن ابر سفید" به کارگردانی مهناز علی‌پناه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک ابرکوه، "این دیگه چیه" به کارگردانی راحله اسدزاده از مرکز فرهنگی هنری مروست، نمایش "ساحل سنگی" به کاگردانی مهدیه طالعی از مرکز فرهنگی هنری بافق به روی صحنه رفتند.

پیغمبری ادامه داد: همچنین در این جشنواره نمایش های " ترسی که نبود" به کارگردانی زهره باقریان از مرکز فرهنگی هنری بهاباد، نمایش "آواز گنجشک " به کارگردانی مهناز علی‌پناه از مرکز فرهنگی هنری شماره دو ابرکوه و نمایش "این‌جوری بود که اون‌جوری شد" به کارگردانی سهیلا تاج‌آبادی از مرکز فرهنگی هنری هرات اجرا شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد در ادامه به استقبال بی نظیر دانش آموزان از این نمایش دو روزه اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ کودک یزدی به تماشای این نمایش‌ها نشستند.

او در پایان گفت: از بین ۱۶ نمایش راه‌یافته به مرحله‌ی استانی، ۳ نمایش" اون‌جوری بود که این‌جوری شد"، "بازی بازی" و "زنان انتظار" به مرحله‌ی کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.