آذری جهرمی گفت: برای پرتاب ماهواره ظفر زمان مشخص شده و طی چند روز آینده خبر خوشی را برای مردم خواهیم داشت.

پرتاپ ماهواره در آینده ای نزدیکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پنج طرح حوزه ICT خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: با خلاقیت جوانان خراسان‌جنوبی و راه‌اندازی ۶۰ استار تاپ اتفاقات خوبی در این منطقه رخ داد و تعداد شرکت‌های استار تاپ به ۳۰۰ شرکت رسید.

او افزود: در خصوص رونق کسب و کارهای اینترنتی شورای عالی فضای مجازی سیاست‌گذاری خوبی انجام داد و مسئله مهم در این زمینه توسعه بسیار عالی در فضای اطلاعاتی و مجازی کشور در هفت سال گذشته است و اکنون ۷۰ میلیون کاربر داریم.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی تا سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰ درصد اقتصاد کشور باید تبدیل به اقتصاد دیجیتال شود که در این زمینه جوانان نقش آفرین هستند.

او با بیان اینکه سیاست‌گذاری ما این است که اقتصاد نفتی را تبدیل به اقتصاد دیجیتال کنیم، گفت: اگر جوانان ما امیدوار و پای کار باشند این اتفاق می‌افتد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث پرتاب ماهواره بیان کرد: برای پرتاب ماهواره زمان مشخص شده و طی چند روز آینده خبر خوشی را برای مردم خواهیم داشت.

 

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.