مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ۱۲ پروژه حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۷۳ میلیارد ریال در ایام دهه فجر کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود.

به گزارش  خبرگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه گفت: ۹ پروژه حوزه گردشگری در ماه جاری به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده و به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همچنین ۳ پروژه نیز در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

یزدان‌پناه افزود : درمجموع ۱۷۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال حجم سرمایه‌گذاری برای این ۱۲ پروژه است که با همت بخش خصوصی و با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ایجاد اشتغال، تکمیل زنجیره گردشگری و افزایش ضریب ماندگاری مسافر در استان اجرا شده است.

او با بیان اینکه مرکز تفریحی گردشگری، هتل یک ستاره، اقامتگاه بوم‌گردی، سفره‌خانه سنتی و زیپ‌لاین ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح است، گفت:  همچنین دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی و یک باب سفره‌خانه سنتی نیز در این ایام کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی عنوان کرد: مکان اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌های مانه و سملقان، جاجرم، گرمه، اسفراین، بجنورد و شیروان است که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۷۶ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.