معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: انقلاب در قاب چهل و یکم را از همیشه زیباتر به تصویر خواهیم کشید.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: انقلاب، در قاب چهل و یکم را از همیشه زیباتر به تصویر خواهیم کشید.
رحیمی،افزود: با عنایت به گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه پر افتخار پنجم، مجموعه مدیریت شهری کرج برنامه های ویژه ای نسبت به سالیان گذشته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر ۹۸ در نظر گرفته است.
او گفت: برگزاری مسابقات ورزشی محلات در بین سه هزار ثبت نام کننده محلی در ۱۵ رشته ، وُرکشاپ انقلاب ( برپایی کارگاه های هنری در ۵ نقطه از شهر کرج در قالب، مقاله خوانی، تئاتر، موسیقی، نقاشی و کاریکاتور،برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسب دهه مبارک فجر در سه منطقه از مناطق ۱۰گانه کرج، برپایی ایستگاه های سلامت شهروندی در دهه فجر و در ده منطقه از شهر کرج، بویژه ایستگاه های مترو، برگزاری جشن کودک ویژه ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جمله برنامه های مردم محور می باشد.

او گفت: دیدار از خانواده شهدای انقلاب در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه به همراه مدیران شهری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، اجرای گروه شاد پیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا توسط عروسک های غول پیکر هفت متری برای اولین بار در کرج، برگزاری نمایشگاه فِرق و ادیان در کرج به منظور آشنایی بیشتر مردم در خصوص تهاجمات فرهنگی در زمینه های فِرَق و ادیان، نمایشگاه بزرگ انقلاب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با برپایی بیش از ۱۵۰ غرفه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  از اهم برنامه هایی هستند که به این مناسبت اجرا می شوند.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.