معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: باید بیشتر روی گردشگران داخلی برنامه ریزی و از ظرفیت فضای مجازی خیلی استفاده کنیم.

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جذب گردشگران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  "سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" معاون امور عمرانی استانداری کرمان ظهر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که از آبان ماه در کشور افتاده و اخیرا بیماری کرونا، نگرانی‌هایی وجود دارد که گردشگری آنطور که باید در ایام نوروز اتفاق نیفتد.

او افزود: باید ببینیم وضعیت چگونه است و هتلداران کاهش رزروی داشته، تور‌های داخلی و خارجی وضعیتشان چیست، وضعیت پرواز‌ها به چه نحو است و بلیت‌ها رزرو شده که با توجه به این شرایط برامه ریزی کنیم.

موسوی تصریح کرد: باید بیشتر روی گردشگران داخلی برنامه ریزی و از ظرفیت فضای مجازی خیلی استفاده کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: احساس می‌کنم امسال گردشگری در نوروز ضعیف باشد و کمتر استقبال شود که باید موج و جاذبه ایجاد کنیم تا گردشگران به سمت استان کرمان بیایند.

او با اشاره به اینکه باید برای گردشگری عاشقانه کار کرد و تنها وظیفه‌ای نمی‌شود، افزود: هتلداران، آژانس‌های مسافرتی و ... باید دست به دست هم داده و برای جلب گردشگر تلاش و برنامه ریزی کنند که در غیر این صورت در نوروز امسال وضعیت خوبی نخواهیم داشت و البته وضعیت کل کشور اینگونه است.

موسوی با تاکید بر تسریع برنامه ریزی برای جذب گردشگران نوروزی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی بسیاری از جمله هفت اثر ثبت جهانی و بیش از ۷۰۰ اثر ثبت ملی دارد که هیچ جای ایران این وضعیت را ندارد و باید این جاذبه‌ها معرفی و گردشگر جذب شود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی عنوان کرد: تبلیغات خیلی مهم است و متاسفانه استان کرمان در تبلیغ ضعیف عمل می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار