فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر و خطرناک در شهر ایلام خبر داد.

جمع آوری ۲۱ معتاد متجاهر در شهر ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر توسط یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با پایش نقاط آلوده و جرم‌خیز طی اجرای چند عملیات مجزا در مناطق مختلف شهر تعداد ۲۱ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، ادامه داد: بسیاری از جرائم از سوی قشر گرفتار اعتیاد در جامعه رخ می‌دهد و نیروی انتظامی بنا بر وظیفه ذاتی خود در راستای کاهش زمینه‌های وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی همواره با این گونه موارد با جدیت برخورد کرده و این موضوع از مطالبات به حق شهروندان از پلیس است.

سرهنگ موسوی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف و پاکسازی نقاط آلوده ، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف در سطح شهر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام به موقع صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.