فرماندار دشت آزادگان از واگذاری ۲ باب واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در سومین روز از دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست حضرت امام خمینی (ره) نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایستادگی ممکلت در برابر ظلم و ستم دشمنان است.

او افزود: یکی از ویژگی‌های بارز و زیبای امام خمینی (ره) در دوران حیات ایشان، تاکید بر حمایت و پشتیبانی از مستمندان و نیازمندان و دستگیری از آن‌ها بود.

سیلاوی اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز، رفع مشکلات اقشار کم درآمد جامعه و کمک به تامین مایجتاج آن‌ها از جمله؛ مسکن، خوراک، پوشاک، لوازم التحریر و همچنین اشتغالزایی است.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، ۲ باب واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان با حضور مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان به ارزش بالغ بر ۱۳۰۰ میلیون ریال واگذار شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: مددجویانی که امروز خانه دار شدند، در مناطق حاشیه‌ای و محروم و در یک اتاق کوچک بصورت اجاره‌ای زورگار می‌گذرانند که با همت کمیته امداد، از این شرایط سخت رها شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.