رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت گفت: سارق موبایلی در کارگاه صنعتی در شهرک صنعتی خاوران دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری گفت: اول آذر امسال کارفرمای کارگاهی در شهرک صنعتی خاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و از وقوع یک فقره سرقت گوشی موبایلش در کارگاه اعلام شکایت کرد و تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیام دشت برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در کارگاه دو کارگر افاغنه مشغول به کار می‌باشند، ولی کارفرما به کارگران مظنون نبوده و در تحقیاقت پلیسی، سرنخی از سارق به دست نیامد.

کلانتر محله قیام دشت افزود: تجسس‌های فنی و اطلاعاتی برای شناسایی سارق ادامه داشت تا اینکه گوشی سرقتی با سیم کارت فردی روشن شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مالک سیم کارت شناسایی و به کلانتری دعوت شد. وی اظهار داشت، سیم کارتش را در اختیار یکی از دوستانش که از اتباع افاغنه است قرار داده است.

اسکندری با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد که تبعه افاغنه همان کارگر کارگاه صنعتی و پیش‌تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است، گفت: کارفرمای کارگاه که متعجب از شناسایی سارق بود؛ اظهار داشت، شاید به همه کارگر‌ها شک می‌کردم، ولی یک درصد هم احتمال نمی‌دادم که سارق گوشی موبایلم این کارگر باشد. به وی بسیار مطمئن بودم.

وی در پایان گفت: با اعتراف سارق به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار