معاون سیاسی، امنتیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ایران امروز قدرتمند تر از گذشته است و تهدیدی برای زیاده خواهی دشمنان شده است.

ایران امروز قدرتمند تر از گذشته است و تهدیدی برای زیاده خواهی دشمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در آیین بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی دهه فجر شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه دشمن دنبال نا امید کردن مردم ایران است  گفت: ما الآن از همیشه توانمند‌تر و قوی‌تر هستیم و اگر دشمن فشار را بیشتر کرده می‌خواهد مردم ایران را دلسرد کند.

او  با بیان اینکه دشمن همه جانبه به ما فشار آورده و در اشتباه بزرگ  آن‌ها  سردار سلیمانی را به شهادت رساند، افزود: مشارکت ۲۵ میلیون نفری مردم در مراسم تشییع این سردار بزرگ دشمنان را پشیمان از شهادت سردار سلیمانی کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسئولان باید خودسازی کنند و راه امام خمینی (ره) ادامه دهند و افزود: ما با تخریب و تضعیف به جایی نمی‌رسیم و باید به مردم خدمات رسانی مخلصانه داشته باشیم.

آزادبخت انتخابات پیش رو را فرصتی برای پاسخ  به فشار های دشمن دانست و گفت: مردم با حضور حد اکشری می توانند یک بار دیگر حماسه ساز بشوند و پاسخی کوبنده به زیاده خواهی های دشمنان دهند.

او با اشاره به اینکه مبل و منبت ملایر ثبت جهانی شده و این امر فرصت بزرگی برای کارآفرینی و درآمد زایی بیشتر در این شهرستان است افزود:ایجاد بازار دائمی مبل و منبت هم در توسعه و تولید بیشتر این صنایع دستی استان کمک می کند.

آزادبخت با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای انواع سرمایه گذاری‌ها دارد و ادامه داد: امسال در دهه فجر در بخش عمرانی و اقتصادی ۵۹۰  طرح با اعتبار هزار میلیارد تومان و با اشتعالزایی هزار و ۱۷۵ نفر در استان همدان افتتاح شده و یا کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.