شما شهروندان می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ چهاردهم بهمن ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5840...0990: سلام خانه های روستای ما بر اثر سیل و باران های شدید فصل بهار98 آسیب و تخریب شدند به نیمی از مردم روستا وام بازسازی دادند ولی به نیمی از مردم روستا وام بازسازی ندادند از مسولین خواهشمندیم رسیدگی کنند شرافتی از خراسان شمالی شهرستان بجنورد روستای پیربز

 

2725...0915: سلام من رفتگر شهرداری قوچان هستم سه ماه که حقوق نگرفتم به خدا نمیدونم چکار کنم پول خریدنان خالی را هم ندارم اعتراض که می کنیم میگن برید بیرون با چهار تا بچه چه کنم به داد ما کارگران برسید.

 

8843...0918: من شغلم پيک موتورى است همه شرايط مسکن ملى رو دارم اما نداشتن پيش پرداخت و کم درآمد بودنم نتوانستم در طرح مسکن ملى ثبت نام کنم شما رو به خدا فکرى براى ما کم درآمدها هم بکنيد.

 

1421...0933: چرا استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان معلمای غیر انتفاعی را رسمی نمی کنید؟

 

4213...0933: با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا در مورد افرادی که به عنوان معلم در مدارس غیرانتفاعی با حقوق ۲۰۰ هزار هستن رسیدگی شود به نظر شما با ۲۰۰هزار زندگی می شود؟

 

1485...0911: سلام. من از سیل زدگان استان گلستان شهرستان بندرگز هستم کسانی که هنوز در مرحله پی هستند وام های بلاعوض گرفتند اما من 90درصد ساختمانم را انجام دادم هیچگونه وام بلاعوضی نگرفتم.

 

6753...0912: سلام چرا سهمیه آژانس ها تو پاکدشت را ندادند خدا رو خوش میاد این حق راننده است که سهمیه سه ماه کذشته!

 

7671...0935: با سلام چرا با افزایش یک میلیون تومانی حقوق معلمان شاغل از اول مهر ریالی به حقوق معلمان بازنشسته اضافه نشد.

 

9508...091: سلام. لطفا گزارش از قيمت پروفيل ورق ميلگرد و كليه محصولات فولادی تهيه و پخش كنين شايد مسئولين بيدار شوند از خواب تا كجا ميخواد افزايش پيدا كنه واقعا كی توان خريد داره با اين قيمت های افسار گسيخته اينجوری ميخوان قيمت مسكن رو كنترل كنند چرا هيچ نظارتی روی بازار نيست . خواهش مي كنم صدای مارو به مسئولين خفته برسانید.

 

4280...0911: سلام شما رو به خدا پيگيری بفرماييد خسته شديم و نمی دانيم به کی و کجا مراجعه بکنيم بنده 63 سال دارم ثبت نام برای دريافت سهام انجام داديم ولی اسم ما ظاهرا وارد سايت سهام عدالت نشد چكار بايد بكنيم با تشکر علی عسگري امل.

 

4380...0912: باسلام وعرض ادب. بنده از بازنشستگان نیروهای مسلح می باشم. تا طی چند ماه گذشته کمک هزینه معیشتی را دریافت کردم.اما  بدون اعلام و یا دلیلی قطع نمودند...هیچ شماره  هم وجود ندارد که بخواهم علت را پیگیری کنم. یک شماره پیامک وجود دارد که برای درج اعتراض افرادی که تا حالا دریافت نکردن می باشد...

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار