ناظم الشریعه: تعویق جام ملت‌های فوتسال آسیا باعث تغییر برنامه‌های تیم ملی شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زمان دقیق برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص نیست و همین موضوع باعث تغییر برنامه‌های تیم ملی شده است.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره به تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: پس از اینکه مسئولان AFC اعلام کردند که مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده است برنامه‌های تمرین تیم ملی دچار تغییراتی شد. ما قصد داریم از این فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را کنیم و با انجام چند بازی تدارکاتی خوب آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا شویم.


بیشتر بخوانید: لژیونر فوتسال کشورمان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود


ناظم الشریعه افزود: هنوز زمان برگزاری جام ملت‌ها مشخص نیست. این مسابقات ممکن است یک هفته یا حتی یک ماه به تعویق بیفتد. به هر حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و تمرینات هم طبق برنامه ریزی برگزار می‌شود. قرار است در روز‌های آتی جلساتی را با مسئولان کمیته فوتسال، به خصوص آرش جابری دبیر سازمان لیگ برگزار کنیم تا ببنیم آیا می‌توانیم مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال را قبل از جام ملت‌ها برگزار کنیم یا خیر.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا قرار است رقابت‌های پلی آف قبل از جام ملت‌ها برگزار شود بیان داشت: همان طور که گفتم ابتدا باید با مسئولان سازمان لیگ فوتسال جلسه‌ای را برگزار کنیم. امیدوارم با همکاری مسئولان سازمان لیگ فوتسال بتوانیم مسابقات پلی آف را تا قبل از شروع جام ملت‌ها  برگزار کنیم.

ناظم الشریعه گفت: ابتدا قرار بود اواخر بهمن ماه با عراق ۲ بازی دوستانه برگزار کنیم، اما تغییر زمان برگزاری جام ملت‌ها باعث شد تا ما زمان زیادی داشته باشیم و به احتمال زیاد بازی با عراق را لغو خواهیم کرد تا اینکه بتوانیم با چند تیم خوب اروپایی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه بیشتر تیم‌های اروپایی درگیر رقابت‌های جام ملت‌ها هستند و ممکن است نتوانند با ما بازی کنند خاطر نشان کرد: مسابقات جام ملت‌های اروپا زودتر از جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد و این فرصت خوبی است تا ما بتوانیم با چند تیم خوب اروپایی بازی تدارکاتی داشته باشیم. البته ما شرایط تیم‌های اروپایی را به خوبی درک می‌کنیم و می‌دانیم که خسته هستند و شاید نخواهند با ما بازی کنند، اما قرار است از طریق کمیته فوتسال با چند کشور خوب و صاحب سبک فوتسال مذاکره کنیم. در نهایت امیدوارم بتوانیم با تیم‌های مورد نظر به توافق برسیم تا با آمادگی بالا راهی جام ملت‌های آسیا شویم.


بیشتر بخوانید: احتمال لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و عراق


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار