مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد برای جبران بخشی اززیان‌های وارده به بخش کشاورزی به باغداران آسیب‌دیده از سیل اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان ارزان به باغداران آسیب‌دیده از سیل بلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اصغر نورالله‌زاده در بازدید از مناطق سیل زده چابهار اظهار داشت: مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان در سیلاب خسارت‌های زیادی دیده اند برای همین منظور به طور جدی ورود و بخشی از مشکلات آن‌ها را مرتفع خواهیم کرد.

او افزود: هم اینک طرح مجتمع تفریحی اقامتی و رستوران با ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، طرح پرورش شترمرغ با ۶۰ میلیارد ریال و طرح تولید مواد شوینده با ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در حال کار هستند که بخشی از حمایت‌های این صندوق به طرح‌های اشتغالزایی است.

او ادامه داد: طرح پرورش شتر مرغ و تولید مواد شوینده برای دهه فجر آماده افتتاح است و سایر طرح‌ها نیز بزودی پس از تکمیل به بهره برداری می‌رسند.

او  تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید چابهار به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در سال گذشته و امسال ۱۸۶ میلیارد ریال در حوزه روستایی تسهیلات در چابهار پرداخت کرده است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: ۹۰ میلیارد ریال شامل ۲ طرح بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو در روستای پسابندر و یک طرح بسته بندی و سردخانه خرما در بخش نگور مصوب شده و بزودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار