فرماندار بافق گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۳پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و ۱۴میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت:   ۶۳ پروژه بالغ بر یکصد و ۱۴میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و برای ۲۶۳ نفر  به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

او افزود: عمده پروژه‌ها در زمینه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی، زیرساخت‌ها اعم از آب رسانی، گازرسانی و برق رسانی، احداث جاده، عمران شهری و روستایی است.

فرماندار بافق تصریح کرد: از مجموع این پروژه ها،۲۷پروژه شهری و ۳۶پروژه روستایی است.

زاده رحمانی به شاخص‌ترین پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی با تولید بیش از یک و نیم میلیون تن در سال و احداث معدن سرب و روی منطقه تاشکوییه از جمله پروژه‌های شاخص در حوزه معدن است.

او افزود: آغاز عملیات عمرانی آزمایشگاه مرکزی، اجرای طرح آبیاری تحت فشار و کم فشار، افتتاح بوم گردی، گازرسانی به منطقه گودگوار و منطقه ویژه پرورش ماهی تیلاپیا از دیگر پروژه‌های شاخص در دهه فجر است.

فرماندار بافق همچنین به آغاز عملیات عمرانی ۸پروژه با اعتبار ۳هزارو ۷۰۰میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها اشتغال ۳۲۰نفر را فراهم می کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار