دارنده مدال برنز جهان گفت: در سال‌هایی که محروم بودم همیشه با تمام وجود برای بازگشت دوباره به کشتی تلاش کردم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین محمدیان در مسابقات سال ۲۰۱۴ به مدال برنز جهان رسید و در سال ۲۰۱۵ پس از دادن تست دوپینگ خارج از مسابقه به دلیل وجود ماده ممنوعه در نمونه آزمایش خود به مدت ۴ سال از حضور در تمامی میادین ورزشی محروم شد.

وی پس از پایان دوران محرومیت در اولین رقابت بین اللملی و در جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی نیز محسوب می‌شد بدون از دست دادن حتی یک امتیاز مقتدارنه صاحب مدال طلا شد. محمدیان در این رقابت‌ها در حالی روی سکوی نخست ایستاد که در دور سوم مقابل کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان نامدار کشتی جهان و المپیک با ضربه فنی پیروز شد تا علاوه بر خط و نشان کشیدن برای رقبای داخلی و خارجی ثابت کند برای موفقیت در میادین پیش رو عزمی جزم دارد.


بیشتر بخوانید: آغاز تمرینات جدی رقیب حسن یزدانی/ تیلور در «پان آمریکا» به میدان می رود


محمد حسین محمدیان درباره بازگشتش به تشک کشتی پس از ۴ سال دوری از میادین اظهار داشت: روز‌های سختی را سپری کردم، اما هیچگاه دست از تلاش برنداشتم و در دوران محرومیت نیز تمریناتم را با جدیت دنبال می‌کردم و به همین دلیل نیز پس از بازگشت دوباره انگیزه بسیار بالایی داشته و دارم.

دارنده مدال برنز جهان درباره اینکه چند درصد احتمال می‌دهد ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ باشد گفت: ما کشتی گیر هستیم و مثل یک سرباز تابع نظر کادر فنی تیم ملی خواهیم بود آن‌ها هر تصمیمی برای حضور من در رقابت‌های پیش رو بگیرند می‌پذیرم و مثل سرباز برای دفاع از ایران و ایرانی روی تشک مسابقه حاضر خواهم شد.

وی تاکید کرد: روز‌های بسیاری را با هدف حضور در المپیک تمرین کردم و تنها امیدم رسیدن به دوبنده تیم ملی است. من همه تلاشم را برای جلب رضایت مربیان تیم ملی بکار می‌گیرم، اما در نهایت هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

محمدیان درباره رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: ما هنوز در اوزان ۶۵، ۷۴، ۹۷، ۱۲۵ کیلوگرم موفق نشدیم سهمیه را بگیریم و طبق برنامه قرار است در نخستین مسابقات که ۷ فروردین ماه سال آینده در چین خواهد بود برای کسب سهمیه تلاش کنیم هر چند با شیوع ویروس کرونا در این کشور شاید میزبانی مسابقات به کشورهایی، چون کره جنوبی، قزاقستان و ازبکستان واگذار شود.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: همیشه از کشتی توقع بالا بوده، اما آنطور که باید به کشتی رسیدگی نمی‌شود، ولی انتظار داریم در سال المپیک از این رشته بیشتر حمایت شود.


بیشتر بخوانید: بنا: تیم اعزامی به مسابقات آسیایی جوان است/ شرایط حفظ شود، المپیک ۲۰۲۴ معجزه لندن تکرار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار