مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم فجر در استان امروز سه‌شنبه راس ساعت ۱۵ عصر در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  احمدحسین فتایی، با اشاره به آغاز سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: آئین افتتاحیه این جشنواره سه‌شنبه راس ساعت ۱۵ عصر در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های جانبی از سوی معاونت هنری در حاشیه آئین افتتاحیه اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌های مهم و تاثیرگذار، نمایش تعدادی از آثار بین‌المللی کاریکاتوریست لرستانی تحت عنوان ترامپیسم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ۱۶ فیلم جشنواره طی دهه‌فجر در استان به اکران عمومی درخواهد آمد، افزود: این فیلم‌ها نخستین‌بار در برخی استان‌ها برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شوند.

فتایی بیان داشت: امسال فیلم‌ها در همه حوزه‌های مختلف همچون طنز، اجتماعی و دفاع‌مقدس انتخاب و اکران می‌شوند، ضمن اینکه معمولا جدول اکران فیلم‌ها د استان‌ها نزدیک به هم بوده و توسط کمیته مرکزی به تناسب و ظرفیت سینما‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اکران فیلم بی‌صدا حلزون در آئین افتتامیه جشنواره فیلم فجر در لرستان، از شهروندان درخواست کرد که با حضور در سینما استقلال، استقبال خود را از فیلم‌های جشنواره نشان دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.