همزمان با دهه مبارک فجر پنج پروژه عمرانی، خدماتی و گاز رسانی در سروآباد با حضور مسئولان محلی افتتاح وبه بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برای افتتاح این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز، بنیاد شهید و دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان هزینه شده است.

کامیار میرزایی فرماندار سروآباد در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: پروژه گاز رسانی به روستای هرسین بخش مرکزی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر بوده که برای اجرای آن در مجموع اعتباری بیش از هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او  افزود: از مجموع ۷۴ روستای شهرستان، هرسین شصت و پنجمین روستا است که از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شود که در این طرح هشت هزار و ۸۳۸ متر خط لوله انجام شده و برای ۸۸ خانوار ساکن این روستا ۱۱۸ انشعاب نصب شده است.

او گفت: افتتاح شبکه جمع آوری فاضلاب روستای بیساران بزرگترین روستای شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مهم افتتاح شده بود که با همکاری دهیاری و سپاه انجام شد.

او یادآور شد: احداث جاده کمربندی روستای بیساران به طول بیش از یک کیلومتر با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال از دیگر طرح‌های عمرانی افتتاح شده بود.

میرزایی گفت: افتتاح جاده کمربندی روستای هرسین با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال و ساماندهی مزار شهدای روستای ژان با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که به مناسبت دهه فجر در شهرستان سروآباد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.