هشتمین نمایشگاه سوغات، صنایع‌دستی و گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان دایر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت کاظم‌زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: هشتمین نمایشگاه‌های سوغات، هدایا، صنایع‌دستی همزمان با نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی با مشارکت تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، مازندران، مرکزی، گلستان، تبریز، اردبیل و تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در جاده رشت به تهران برپا شده است.

او افزود: در این دوره از نمایشگاه ۲۵ غرفه انواع گل و گیاه تزئینی، زینتی، آپارتمانی و درختچه و ۴۵ غرفه سوغات و صنایع دستی از جمله البسه ترکمن، قالی چنگی و سوغات شامل عسل، ادویه، سوهان و خرما به نمایش درآمده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان، ایجاد ارتباط بدون واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوبی میان تولیدکنندگان محصولات مختلف ایجاد می‌شود که مطمئناً این موضوع در ارتقاء سطح تولیدات مؤثر است.

آیت کاظم‌زاده هریس تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه سوغات، صنایع‌دستی و گل و گیاه رشت تا ۱۹ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.