رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی ۱۰ ماهه‌ی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال آمار ورودی پرونده‌ها در حوزه قضائی فهرج ۹ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۹ درصدی ورودی پرونده‌ها در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تلاش کارکنان قضائی و اداری، نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه فهرج ۱۱۱ درصد است که بیانگر افزایش خروجی پرونده‌ها است.

او افزود: ۷۹ درصد اوراق قضائی در شهرستان فهرج به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شوند.

موحد بیان داشت: در شرایط فعلی که کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد، ضرورت دارد مدیران و پرسنل دستگاه‌های مختلف دولتی استفاده بهینه و مدیریت منابع و تجهیزات اداری را بیش از بیش مد نظر قرار دهند و همچون محیط خانواده و جامعه صرفه جویی را در اولویت کار خود قرار دهند و ازصرف هزینه‌های غیر ضرور و اسراف درمحیط ادارات به شدت بپرهیزند.

او بیان داشت: طبق آمار ایراد صدمه بدنی غیرعمدی براثر تصادفات رانندگی دومین اتهام پرتکرار در شهرستان فهرج است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۸۴ درصد پرونده‌های قابل مصالحه شورای حل اختلاف شهرستان فهرج در ۱۰ ماهه‌ی امسال به صلح و سازش منتهی شده است.

موحد بیان کرد: در ده ماهه‌ی امسال ۶۱۳ پرونده به شورا‌های حل اختلاف فهرج وارد شده است و در مقابل ۵۷۲ پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار