مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام ۸ هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر از این استان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

اعزام ۸ هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشورامیدی ساکت، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۸ هزار نفر دانش آموز دختر و پسر از استان همدان به اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار نفر به جنوب و ۳ هزار نفر به غرب کشور اعزام شدند.

او ادامه داد: از زمان تاسیس بسیج دانش آموزی ۳ میلیون نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده اند ادامه داد: بسیج دانش آموزی ۳۶ هزار شهید به این انقلاب هدیه کرد و از این تعداد هزار و ۷۶ نفر آنان دانش آموز همدانی بودند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است که این برنامه با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.