مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صدور حکم محکومیت حمل کالای قاچاق در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور حکم محکومیت حمل و توزیع الکل سفید برخلاف ضوابط تعیینی دولت خبر داد.

علی رحیمی آذر افزود: در پی گزارش مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی در مورد کشف و ضبط مقدار یک هزار و ۲۰۰ لیتر الکل سفید از یک خودروی وانت بار پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع به قید فوریت در شعبه دوم بدوی مورد رسیدگی و با توجه به مستندات موجود در پرونده، فرد متخلف را به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

کشف اشیاء عتیقه در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از کشف ۱۰ قطعه عتیقه مربوط به دوران قبل از میلاد مسیح در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری اشیاء عتیقه در منزلی مسکونی در میدان نماز شهر مشگین شهر ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی، افزود: ماموران کلانتری در قالب گشت انتظامی به آدرس منزل مسکونی اعزام و در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۰ قطعه عتیقه از جمله؛ خنجر، پیکان مفرغی، کاسه سفالی، پیاله فلزی، پلاک گردن آویز و سنگ کوچک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر عتیقه جات کشف شده، قدمتی تاریخی داشته و مربوط به دوران قبل از میلاد مسیح هستند.

آتش سوزی کارخانه قیر در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: حادثه آتش سوزی در کارخانه قیر سه راهی روستای حیدرآباد خسارت ۲ میلیارد ریالی برجای گذاشت.

سرهنگ کیوان زرین کلاه افزود: شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مشگین شهر گزارش وقوع حادثه آتش سوزی کارخانه قیر در سه راهی حیدر آباد را اعلام که بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تانکر قیر ۳۰ تنی به همراه شیرآلات کارخانه طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی و همکاری پلیس مهار شد، گفت: کارشناسان خسارت وارده بر اثر این حادثه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ زرین کلاه با بیان اینکه خوشبختانه حادثه آتش سوزی خسارت جانی نداشت؛ تصریح کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.