یک نماینده دموکرات دیگر اعلام کرد به منظور تحریم سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا در آن شرکت نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، یکی دیگر از نمایندگان دموکرات آمریکا اعلام کرد سخنرانی سالانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را تحریم می‌کند.

ایرل بلومنور، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه سوم اورگن، اعلام کرد روز سه شنبه در سخنرانی سالانه ترامپ در مجلس نمایندگان شرکت نمی‌کند. بلومنور در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز از حضور در سخنرانی‌های سالانه رئیس جمهور آمریکا امتناع کرد.

این نماینده دموکرات در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم گرفتم با حضورم در نمایش دروغ‌های ترامپ درباره خدمات درمانی، اغراق‌های مداوم او و حملات او در سخنرانی سالانه به آن اعتبار و آبرو ندهم. عملکرد‌ وحشتناک او هر روز این تصمیم را بیشتر توجیه می‌کند و تردید ندارم که در شب سخنرانی در این مورد مصمم‌تر می‌شود.

در آستانه سخنرانی سالانه دونالد ترامپ،گروهی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان در حال تدارک برای انجام یک اقدام اعتراض آمیز در جلسه سخنرانی او در کنگره هستند. به نوشته هیل، زنان دموکرات کنگره آمریکا می‌خواهند حرکت اعتراضی سال گذشته خود در پوشیدن لباس‌های سفید هماهنگ برای نشان دادن همبستگی با زنان را تکرار کنند. همانند سال گذشته زنان دموکرات قانونگذار آمریکا برنامه‌ای را برای بایکوت سخنرانی سالانه او در صحن مجلس نمایندگان در نظر دارند.

استیو کوهن، نماینده دموکرات تنسی که در سال ۲۰۱۷ بند‌های مربوط به استیضاح را علیه ترامپ مطرح کرد، از حضور در دو سخنرانی سالانه پیشین ترامپ خودداری کرده است. کوهن به هیل گفت که تمایلی به رفتن به این جلسه و شنیدن یک مشت دروغ ندارد. ال گرین، نماینده دموکرات ایالت تگزاس نیز که از حامیان استیضاح ترامپ بوده و تمامی سخنرانی‌های او را در کنگره آمریکا را تا به امروز تحریم کرده نیز اعلام کرد مواضع او هیچ تغییری نکرده است.

سال گذشته پایگاه نیوزویک در مطلبی در واکنش به سخنرانی سالانه ترامپ نوشت سخنرانی او «مهمل» بوده و این سخنرانی دلیل دیگری است که کنگره باید شروع به پیگیری استیضاح او کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار