تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای استفاده از نخبگان و اساتید در جهت پژوهش در موضوعات کارآفرینی و کسب و کار منعقد شد.

نصیری رئیس دانشگاه سمنان در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دانشگاه‌های باید نیاز‌های جامعه را احصاء کنند تا باعث حل مشکلات جامعه و نیز پیشرفت دانشگاه‌ها شوند.

غنیان مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای عمل به وظایف خود دچار مشکلاتی می‌شوند که از این جهت نیاز به تحقیق و پژوهش و راه حل‌هایی دارند و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولویت‌های تحقیقاتی را معین کرده و این اولویت‌ها به استان‌ها ابلاغ شده است.

او افزود: انتظار می‌رود از نخبگان در این پژوهش استفاده شود و در این راستا امروز تفاهمنامه‌ای با دانشگاه سمنان منعقد شد.

غنیان تصریح کرد: در این تفاهمنامه اولویت‌های تحقیقاتی در حوزه‌های کارآفرینی و کسب و کار و مدل‌های کسب و کار فارغ التحصیلان و ارزیابی ریسک و غیره مشخص شده و مقرر شده است تا از اساتید و نخبگان در جهت ارائه راهکار‌های حل مشکلات کاربردی برای استفاده در سطح استان و کشور استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.