رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ازای هر سه صندوق رأی، یک بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید مسعود عظیمی رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان یزد گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ازای هر سه صندوق اخذ رأی، یک بازرس و به ازای هر ده صندوق اخذ رای یک سربازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

او با بیان اینکه پیش از این برای هر چهار صندوق یک بازرس تعیین شده بود، افزود: در مجموع در استان یزد ۲۷۴ نفر در هیئت بازرسی خدمت خواهند کرد که حدود ۲۴۱ نفر به عنوان بازرس و ۳۳ به عنوان سربازرس تعیین شده اند.

عظیمی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از صندوق‌های رأی مراجعان بیشتری نسبت به سایر صندوق‌های رای دارد، می‌توان برای این صندوق‌ها یک بازرس ثابت در شعبه اخذ رای مستقر کرد.

در مجموع ۲۳۹ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان، آمار تأیید صلاحیت شدگان استان یزد به ۱۴۵ نفر رسیده است.

همچنین در این دوره ۷۲ نفر رد صلاحیت شده و ۲۲ نفر نیز انصراف داده اند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.