جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

سربازان ولایت آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان خود است

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و تحرک دشمنان خود است.

نیرو‌های مسلح ایران هر تحرک دشمن را با قاطعیت پاسخ می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با فرمانده و مسئولان انتظامی کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی استان برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی موضوعی است که سرسخت‌ترین دشمنان کشور نیز به حقیقت آن پی برده اند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت و دشمنان در موضع ضعف هستند، افزود: بدون شک هر اقدام نسنجیده‌ای از سوی دشمنان به ضرر خودشان تمام خواهد شد و پاسخی سخت و کوبنده را دریافت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: نمونه واضح و روشن آن انتقام سختی بود که سپاه پاسداران به نمایندگی از نیرو‌های مسلح از آمریکای تروریست گرفت و پایگاه نظامیان آن‌ها را در عین الاسد با خاک یکسان کرد.

این مقام ارشد نظامی یادآوری کرد: آمریکا در سال‌های متمادی به نقاط مختلفی حمله کرده است، اما هیچ کشور و دولتی جرأت پاسخگویی مستقیم نداشته است، ولی جمهوری اسلامی به خاطر آنکه در موضع قدرت قرار دارد ضربه‌ای سخت به آن‌ها وارد کرد که نتایج این حمله به تدریج در حال انتشار است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا افزود: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند دورانی که آمریکا بخواهد به ایران آسیبی وارد کند و سپس از گزند جمهوری اسلامی مصون بماند گذشته است، امروز سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و تحرک دشمنان خود است.

سردار گودرزی در پایان با مثبت ارزیابی کردن امنیت موجود در مرز‌های کشور و استان کرمانشاه، از تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مرزبانی و انتظامی استان در تأمین امنیت موجود قدردانی کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.