بیش از ۹ هزار نفر رای اولی در بوکان پای صندوق‌های رای می‌روند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تعداد افراد رای اولی شهرستان بوکان را ۹هزار و ٦۴۰ نفر اعلام کرد.

بیش از ۹ هزار نفر رای اولی در بوکان پای صندوق‌های رای می‌روندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری بوکان گفت: در انتخابات مجلس یازدهم ۱۳۳هزار و ۹۴۰ نفر در استان آذربایجان غربی برای اولین بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

مصطفوی تعداد افراد رای اولی در شهرستان بوکان را ۹هزار و ٦۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده‌است و تلاش همه متولیان امر در سطح استان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
مصطفوی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو تعداد ۲هزار ۱۱۷ صندوق رای برای استان در نظر گرفته شده که ۴۵ هزار نفر نیروی کار نیز وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در خصوص تعداد شعب اخذ رای در سطح استان نیز بیان کرد: ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای برای هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات این استان درنظر گرفته شده‌است که از این تعداد هفت صندوق برای اقلیت‌های مذهبی استان پیش‌بینی شده‌است.

او با بیان اینکه مسوولان خود را امانتدار آرای مردم می‌دانند، افزود: مسوولان در انتخابات باید به‌طور کامل بی‌طرف بوده و از امکانات دولتی به نفع و یا علیه هیچ کسی استفاده نکنند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی به نقش رسانه‌ها در انتخابات و تاثیرات آن اشاره و اضافه کرد: رسانه‌های جمعی باید زمینه وحدت و انسجام در انتخابات پیش‌رو را فراهم کرده و از دامن زدن به اختلافات خوداری کنند.
او دهه فجر امسال را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم دانست و : دستاوردهای نظام با وجود محدودیت‌ها و موانع مختلفی چون جنگ تحمیلی، دشمنی استکبار جهانی و تحریم‌های ظالمانه تحقق یافته‌ است و مردم باید درک درستی از موفقیت نظام با وجود شرایط نامناسب داشته باشند. 

در ادامه لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان نیز، همکاری ادارات این شهرستان با برنامه‌های انتخابات را "رضایت بخش" دانست و کمبود خودرو برای شعب اخذ رای خصوصاً در روستا‌های صعب العبور را از مشکلات موجود عنوان کرد.

او افزود: تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم شده است و روال کار طبق برنامه زمان‌بندی شده به‌خوبی پیش می‌رود.

لقمان خسروپور بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدواریم انتخابات پرشوری در بوکان همزمان با سراسر کشور برگزار شود و مردم نماینده شایسته‌ای را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

او بزرگترین مشکل شهر بوکان را حاشیه نشینی عنوان کرد و افزود: این شهرستان به دلیل مهاجرپذیر بودن به این معضل مبتلا شده است که برای حل آن در ستاد بازآفرینی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

خسروپور خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر بوکان مشکل حاشیه نشینی در ۱۱ روستای این شهرستان بوجود آمده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.