معاون پرورشی آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: انقلاب اسلامی سال ۵۶ متاسی از نهضت عاشورا و نماز است و مسابقات قرآن، عترت و نماز زمینه ساز ارتباط بیشتر دانش آموزان با اهل بیت، نماز و معنویات می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا فرامرزی معاون پرورشی آموزش و پرورش عشایر خوزستان در مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش عشایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی سال ۵۷ متاسی از نهضت عاشورا و نماز است، گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز زمینه ساز ارتباط بیشتر دانش آموزان با اهل بیت، نماز و معنویات می‌شود.

او افزود: راهی که انتخاب کرده اید راه عترت و نماز است و در این راه آگاهانه، عاشقانه و عارفانه گام بردارید و بدانید که موفقیت در این را قطعی است.

فرامرزی اظهار داشت: هریک از منتخب‌های این مسابقات و حتی حاضرین در مسابقات سفیران قرآنی آموزش و پرورش عشایر هستند که می‌توانند تحولی عظیم را در مدرسه و منطقه خود ایجاد کنند.

انقلاب اسلامی متاسی از نهضت عاشورا و نماز است

دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش عشایر تصریح کرد: هرساله مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و دلیل آن فلسفه انقلاب ۵۷ و سخن امام خمینی (ره) انقلاب ما متاسی از نهضت عاشورا و نماز است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: از برکات الهی که نصیب ما ایرانیان شده است می‌توان به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و با گرامی داشت این دهه در راه قرآن و نماز گام بردایم.

حرکت بر ریل دانایی راهبرد اصلی است

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در مسابقات منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش عشایر استان گفت: توانمندسازی دانش آموزان بر ریل دانایی راهبرد اصلی آموزش و پرورش عشایر است.

او با تبریک دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی ما همانطور که از اسمش مشخص است از اسلام و قرآن تاسی گرفته شده است و در این راه خون‌های زیادی برای حراست از آن فدا شده این را بدانیم که راه ما راه عترت و قرآن است.

قنبری خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما سرمایه‌های ثروت سازی هستید که در آینده شاکله اصلی جامعه خود را تشکیل خواهید داد لذا در راهی که قدم برمی دارید استوار باشید تا جامعه خود را استوار سازید.

انقلاب اسلامی متاسی از نهضت عاشورا و نماز است

این مقام مسئول تصریح کرد: افرادی که در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کرده اند افراد شاخصی در میان همسالان خود هستندو تجربه نشان داده که که ارتباط با قرآن و عترت سعادت دنیا و اخرت را در پیش دارد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با تاکید بر مطالعه اثرات نماز گفت: فرد اهل نماز، شخصی دقیق با برنامه است که برای هر کار خود هدف و برنامه ریزی دقیق انجام می‌دهد.

او با اشاره به نقش قران در زنگدی ادامه داد: قرآن یک برنامه کامل و جامع برای زندگی در همه‌ی دوران است و ما باید بیشتر در این دریایی بیکران کرامت و زندگی سیر کنیم تا به زندگی مطلوب الهی نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

انقلاب اسلامی متاسی از نهضت عاشورا و نماز است

حمید قنبری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اجرایی مسابقات تصریح کرد: همانگونه که دوستان و همکلاسی‌های شما سال گذشته در کنکور سراسری افتخار آفرینی کردند و مورد تجلیل استاندار خوزستان در سخنرانی‌های مختلف شدند شما نیز می‌توانید در مسابقات قطبی قرآن و عترب به عنوان سفیران آموزش و پرورش افتخار افرینی کنید.

او اذعان داشت: همین مسابقات منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز در دوازده رشته با شرکت بیش از یکصد دانش آموز دختر و پسر از چهارده منطقه عشایری خوزستان در مرکز شبانه روزی ولیعصر (عج) مسجد سلیمان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.