برگزاری جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی ایذه

کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ایذه با حضور جمعی از مسئولان تشکیل جله داد.

روزبه حیدری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: میسیون عمران شورای اسلامی شهر ایذه به اتفاق سایر اعضای کمیسیون برگزار و پس از بحث و بررسی مصوباتی را به دنبال داشت.

او افزود: مقرر گردید شهرداری از افراد صاحب نظر در حوزه عمران و شهرسازی در راستای آماده سازی شهر و در جهت استقبال از ایام و مسافران نوروزی دعوت و گزارشی به کمیسیون ارائه نماید.

حیدری بیان داشت: تایین شد واحد عمران و دفتر فنی شهرداری ضمن پیگیری انجام پروژه آسفالت و لکه گیری معابر شهر، گزارشی از روند پروژه‌های (پروژه‌های فعال و غیرفعال به همراه مصوبات قبلی شورا در حوزه‌های عمرانی که تاکنون عملیاتی نگردیده است) شهرداری در سطح شهر به کمیسیون ارائه نماید.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ایذه تصریح کرد: مقرر گردید شهرداری گزارشی از روند فراهم نمودن مکان مناسب جهت ایجاد بازارچه نوروزی در راستای ارائه محصولات بومی محلی گزارشی به کمیسیون ارائه نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: اعضای کمیسیون با اشاره به نظارت کامل و دقیق‌تر شهرداری بر روند لکه گیری و روکش آسفالت معابر شهر خواهان جلوگیری از اجرای بی کیفیت آسفالت و هدرروی بیت المال شدند.

لوایح ارسالی از سوی شهرداری و پیشنهادات شهروندان به شورای اسلامی ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه مطرح و سپس در صحن علنی شورا مطرح می‌شوند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، آسفالت ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.