او بیان کرد: در محصولات حتما باید به این نکته توجه کرد که نقشه راه ایران خودرو در شرف نهایی شدن است و باید این نقشه راه را در پیش گرفت.
مقیمی افزود: توجه به پتانسیل داخلی یکی از نقاط قوت است که باید نگاهمان به سمت داخل باشد. باید خودمان را در ساخت داخل به عمق ١٠٠ درصدی برسانیم و این هدفمان است.
مدیرعامل ایران خودرو تشریح کرد: وضعیت تولید داخلمان خیلی خوب شده است و تنها یک چالش کوچک داریم که قابل رفع است، در سأل ٩٩ در نظر داریم تولید داخلمان را به ٣ هزار دستگاه برسانیم.
او گفت: تعدادی نیرو تعدیلی داشته ایم که به کمک خدا مجدد آنها را مشغول به کار کردیم و در نظر داریم میزان اشتغال را افزایش دهیم. این نکته قابل ذکر است که تولید امروزه با تولید گذشته تفاوت دارد چرا که همت بیشتری پشت کار بوده است.
مدیرعامل ایران خودرو درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: در طی سه ماه گذشته ١٥٠ هزار خودرو تحویل داده ایم. معادل این است که در ٦ ماه تحویل داده ایم. این شایعه وجود ندارد که ما خودرو تحویل نمیدهیم.
او تشریح کرد: اکنون حتی روزهای تعطیل تحویل داده ایم که بیش از ٤٠ هزار خودرو در تعطیلات تحویل داده شده است. اجرای تعهداتمان اولویت کارخانه است. نگرانی ما نگرانی مردم است. یک ریال به قیمت کارخانه اضافه نشده است.
مدیر عامل ایران خودرو بیان کرد: پایان سال پیک تقاضا برای خودرو است که ما نیز فعالیتمان را افزایش داده ایم. هیچ رانتی وجود ندارد.
او درباره رباتی که اقدام به ثبت نام در سایت ایران خودرو میکرد، گفت: ربات نمیتواند در سیستم ثبت نام انجام دهد. عرضه را در ماههای پایانی افزایش خواهیم داد و تقاضای کاذب را مدیریت میکنیم.
مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرد: فعالان صنعت خودرو سربازان امروز جنگ اقتصادی هستند که با فداکاری و ایثارگری این صنعت را جلو میبرند. نشست های مختلف با عموم تامین کنندگان و قطعه سازان و انمجن ها داشتیم و توانستیم مشکلات این حوزه را به خوبی ساماندهی کنیم.
او با تاکید بر اهمیت دستیابی به عادلانه شدن پرداخت ها به تامین کنندگان گفت: حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی های ۱۲۰ روزه خود را از محل منابع داخلی به تامین کنندگان توانستیم کاهش دهیم. نقشه راه محصول، نقشه راه موتور و گیربکس را تدوین کردیم، نقشه راه گیربکس را به تایید هیات مدیره رسانده ایم.
مقیمی تاکید کرد: برای تطبیق محصولات تولیدی با استاندارهای جهانی برنامه داریم، برند پژو را با نشان ایران خودرو بزودی روانه بازار خواهیم کرد. اولین ون گازسوز را با موتور ملی به زودی به بازار عرضه خواهیم کرد و برنامه رونمایی از کامیونت جدید با موتور یورو چهار را در دستور کار قرار دادهایم. می خواهیم جایگاه و برند ایران خودرو را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و تولید ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ هزار دستگاه خودرو را در سال ۱۳۹۹ هدف گذاری کردیم.
انتهای پیام/
ودر ضمن از شما تقاضا داریم با افراد ومسولانی مصاحبه کنید که صداقت دارند وگفته وعملشان یکی هست.
ولی مسئولین عمدا سایت رو دارند کند میکنند تا کمتر خرید بشه و قیمت رو بالا ببرند.