مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بازدید از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال به سیلزدگان سیستان و بلوچستان خبرداد.

بانک رفاه ۱۶۰ میلیارد ریال به سیلزدگان سیستان و بلوچستان اختصاص دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بازدید از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به سیل زدگان این استان خبر داد.

اسماعیل لله گانی در بازدید از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسوولیت‌ها و تعهدات اجتماعی خود، علاوه‌بر اختصاص ۳۰ میلیارد ریال از بودجه تبلیغاتی خود در قالب کمک بلاعوض برای تهیه مخازن آب و تانکر آبرسانی، ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیز برای کمک به هموطنان سیلزده این استان اختصاص داد تا در کاهش چالش‌ها و آلام هموطنان سیلزده منشا اثر باشد.

او تاکید کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک اجتماعی و مسوولیت‌پذیر حضور همه جانبه در مناطق سیلزده و کمک به هموطنان درگیر در این مشکل را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: این بانک در راستای ایجاد همدردی و همدلی با مردم سیلزده سیستان و بلوچستان ۲۰ میلیارد ریال از بودجه تبلیغاتی خود را در اختیار ستاد مدیریت بحران این استان استان برای توزیع در مناطق بحران زده و ۱۰ میلیارد ریال نیز در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منطقه چابهار قرار داده تا در مسیر محرومیت زدایی و خرید تجهیزات آبرسانی و مخازن آب واحد‌های مسکونی و همچنین خرید ادوات و ابزارآلات کشاورزی نظیر پمپ آب و نیز ابتیاع دام، طیور و احشام در مناطق درگیر در سیلاب هزینه شود.

لـله گانی با بیان اینکه کمک به رفع محرومیت، اشتغالزایی و رونق تولید جزو اهداف کلان بانک در سراسر کشور و بویژه مناطق محروم و کم برخوردار است تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی و حمایت از مشاغل خانگی در دستور کار بانک قرار گرفته و به همین منظور تا کنون و تنها از محل کمک‌های کارکنان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به هموطنان نیازمند این استان اختصاص یافته است.

او گفت: به منظور کمک بیش از پیش به مردم سیستان و بلوچستان ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور با اعتباری افزون‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال و ۱۶ میلیون دلار اعتبار ارزی و همچنین ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در زاهدان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال و ۱۷ میلیون دلار اعتبار ارزی از برنامه‌های دیگر بانک رفاه در این نقطه از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار