دبیرکل مجمع خیرین سلامت گفت: خیرین سلامت در زمینه ساخت و تجهیز مراکز درمانی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کمک کرده اند.

محمود شهریاری، دبیرکل مجمع خیرین سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح‌های افتتاح شده به وسیله خیرین سلامت اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ پروژه بهداشتی درمانی شامل کلینیک‌های تخصصی‏‏، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه اورژانس، خانه بهداشت و آزمایشگاه در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفته و تمام هزینه‌های ساخت و تجهیز آن‌ها به وسیله خیرین سلامت پرداخت شده است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت ادامه داد: خیرین سلامت کار تعمیر بازسازی بخش جراحی و اتاق سی سی یو بیمارستان راضی استان گیلان را انجام داده‌اند و اقدام به ویزیت رایگان بیماران در مناطق کمتر برخوردار و محروم کرده اند.

 افزایش مشارکت زنان خیر در حوزه سلامت

شهریاری بیان کرد: تاکنون خیران بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان به مجمع خیرین سلامت کشور کمک کرده‌اند.

او گفت: امروزه با اقدامات انجام گرفته میزان مشارکت زنان خیر در حوزه سلامت افزایش پیدا کرده است و امیدواریم این کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
 
دبیرکل مجمع خیرین سلامت گفت: یکی از موضوعات مهم برای خیرین سلامت بحث پیشگیری، پذیرش‌ و پژوهش است و درخواست ما این است که به مناطق محروم توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: هیچ طغیان بیماری واگیری در مناطق سیلابی گزارش نشده است
شهریاری یادآوری کرد: با وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، خیرین سلامت به طور جدی و با اهداف کمک به مردم این منطقه ورود پیدا کرده‌اند؛ همچنین ۲ پروژه مرکز درمانی در این استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که هزینه‌های ساخت و تجهیز آن به وسیله خیرین سلامت پرداخت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار