رقابت‌های فوتبال در قاره سبز امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

کار نه چندان آسان بایرن در جام حذفی آلمان / تقابل جذاب شاگردان مورینیو و ساتهمپتونبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های فوتبال در قاره سبز امشب شاهد برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف خواهد بود و تیم‌های مختلف در رقابت‌های لیگ کشورشان و جام حذفی به مصاف حریفانشان می‌روند.  

آلمان

در آلمان رقابت‌های جام حذفی پیگیری می‌شود و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها ۴ دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم فوتبال بایرن مونیخ به مصاف هافن هایم می‌رود، رقابت‌های جام حذفی در آلمان روز گذشته هم با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در ۲ دیدار مهم آن تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش برابر حریفانشان شکست خوردند.  

برنامه رقابت‌های امشب جام حذفی فوتبال آلمان به شرح زیر است: 

بایرلورکوزن - اشتوتگارت (۲۱:۰۰)
ورل - یونیون برلین (۲۱:۰۰)
ساربروکن - کارلسروهه (۲۳:۱۵)
بایرن مونیخ - هافن هایم (۲۳:۱۵)

انگلیس 

رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس هم شب گذشته با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار آن تیم فوتبال لیورپول موفق شد از سد شروزبری بگذرد، این رقابت‌ها هم امشب شاهد برگزاری یک دیدار خواهد بود که در آن تیم فوتبال تاتنهام به مصاف ساوتهمپتون می‌رود. این بازی از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.  

اسپانیا 

رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا هم شب گذشته با انجام یک دیدار پیگیری شد که در آن تیم فوتبال گرانادا موفق شد با نتیجه ۲ -۱ والنسیا را شکست دهد. این رقابت‌ها امشب هم شاهد دیدار تیم‌های فوتبال میرانداس و ویارئال خواهد بود.  این رقابت‌ها فردا شب هم دنبال می‌شود که در مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید به مصاف حریفانشان می‌روند.  

هفته بیست و چهارم لوشامپیونه 

رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) امشب با برگزاری ۷ دیدار  پیگیری می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است: 

برس - بوردو (۲۱:۳۰)
لیون - آمیان (۲۱:۳۰)
مون پلیه - متز (۲۱:۳۰)
نیم المپیک - دیژون (۲۱:۳۰)
رنس - نیس (۲۱:۳۰)
تولوز - استراسبورگ (۲۱:۳۰)
سنت اتین - مارسی (۲۳:۳۰)

سری آ 

رقابت‌های سری آ ایتالیا هم امشب شاهد برگزاری یک دیدار خواهد بود که در آن تیم‌های فوتبال لاتزیو و هلالس ورونا به مصاف یکدیگر بروند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار