شبکه دیزنی پلاس تنها سه ماه است که آغاز به کار کرده اما تعداد مشترکان آن به بیش از ۲۸ میلیون نفر رسیده است.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دیزنی پلاس تنها بعد از گذشت سه ماه از آغاز به کارش موفق شده به حدود ۲۸/۶ میلیون مشترک برسد.

باب ایگر رئیس اجرایی کمپانی والت دیزنی این ارقام را به تازگی اعلام کرده است که اولین آمار ارائه داده شده از میزان مشترکان این سرویس است. تا تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۹ این سرویس استریم ۲۶.۵ میلیون مخاطب جذب کرده بود و رقم ۲۸.۶، میزانی است که تا کنون از از مخاطبان آن منتشر شده است.

دیزنی همچنین اعلام که مخاطبان سرویس‌ای اس پی اِن که در آوریل ۲۰۱۸ شروع به کار کرد و مالکیت آن در دست دیزنی است و تا پابان سال به ۶.۶ میلیون مشترک رسیده است. شبکه هولو هم که دیزنی آن را هدایت می‌کند هم به ۳۰.۴ میلیون مشترک رسیده است. مخاطبان این شبکه از سال ۲۰۱۸ که ۲۲.۸ میلیون نفر بود، افزایش زیادی داشته است.

از سریال‌های محبوبی که از شبکه دیزنی پلاس پخش شد، «مندالورین» با داستانی از جنگ ستارگان بود که با استقبال منتقدان و همچنین مخاطبان قرار گرفت.

این تعداد مخاطب اگرچه در مدت زمان کمی به ثبت رسیده، اما هنوز هم در مقایسه با کمپانی‌های بزرگ این حرفه مثل نتفلیکس، اچ بی اُ و آمازون اختلاف زیادی دارد. گفته می‌شود نتفلیکس بیش از ۱۶۵ میلیون مخاطب دارد و محصولات آن هم راه خود را در اسکار باز کرده اند. آمازون هم که سریالی مثل «ارباب حلقه ها» را در دست تولید دارد به ۱۵۰ میلیون عضو رسیده است تا همچنان این دو شرکت، بزرگترین کمپانی‌های این عرصه باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.