مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان گفت: با شروع روز اول جشنواره، همه بلیط‌های سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی سنتر در برخی فیلم‌ها کاملا به فروش رسید.

پناهی نژاد، مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جشنواره فیلم فجر از سه شنبه ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن ماه در مجموعه پردیس سینمایی سیتی سنتر و ساحل ادامه دارد، اکران فیلم ها در پردیس سینمایی سیتی سنتر با استقبال چشمگیر مردم رو به رو شده  و همه بلیط‌های فیلم‌هایی مانند "خون شد" و "روز بلوا" در کمتر از یک ساعت  به فروش سید.

او ادامه داد: سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی سنتر با ظرفیت ۶۱۰ نفر برای اکران مردمی و سالن شماره دو با ظرفیت ۳۳۳ نفر ویژه هنرمندان اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان افزود: هر روز بین ۳ الی ۴ سانس ، اکرانِ فیلم‌های اصلی جشنواره را داریم و در صورت استقبال بیشتر، اکران فوق العاده برخی فیلم‌های پر مخاطب را هم خواهیم داشت.

پناهی نژاد ادامه داد: فیلم‌های هنرمندان اصفهان هم در سالن یک مجموعه پردیس سینمایی سیتی سنتر با ظرفیت ۲۵۶ نفر، هر روز در سه سانس اکران می‌شود که تماشای آن برای همه شهروندان رایگان است.

او در پایان گفت: فروش بلیط در تمام روز‌های جشنواره از طریق سایت سینما تیکت انجام می‌گیرد که البته ۸۰ درصد بلیط‌ها از در این سایت انجام و ۲۰ درصد باقیمانده در گیشه به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.