معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات یکی از موهبت‌های الهی به مردم ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصول حاکم بر انتخابات از جمله اصل قانون مداری، امانت داری، بی طرفی، تعاون و همدلی بین همه ارکان انتخابات، اظهار داشت: با تکیه بر سه رکن انتخابات یعنی امنیت، سلامت و رقابت سالم بین نامزد‌ها باید بستر خوبی برای مشارکت مردم در ایران و این استان فراهم شود.

او با بیان پیش رو بودن دو رویداد سیاسی و اجتماعی تا پایان سال، گفت: رویداد نخست برگزاری جشن‌های دهه فجر و همزمانی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که خون این شهید عزیز اتحاد و هم‌افزایی بین همه احزاب و گروه‌های سیاسی ایجاد کرد که حول محور وحدت بتوان جشن‌های انقلابی را برگزار و در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کرد.

مردانی با بیان اینکه رویداد دیگر انتخابات است، افزود: انتخابات یکی از موهبت‌های الهی به مردم ایران اسلامی است تا مردم بتوانند در یک نظام مردم سالار دینی، سرنوشت خود را انتخاب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارگران به عنوان کارگر و کارفرما در تولید و اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

او گفت: در طول عمر چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، با وجود تحریم‌های آمریکا علیه ایران و جنگ اقتصادی فشار‌هایی بر مردم تحمیل شد، اما با تلاش کارگران و تولیدکنندگان چرخه اقتصاد کشور چرخید و کشور در خط مقدم تحریم‌ها با استقامت و مقاومت توانست روی پای خود بایستد.

مردانی افزود: همان گونه که امام خمینی (ره) میزان رأی ملت و مقام معظم رهبری انتخابات را حق‌الناس دانستند لذا بر همه مجریان و اعضای حوزه اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات واجب است که از آرای مردم محفاظت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار