مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شکارچیان گونه حمایت شده زنگوله بال در پارس آباد

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از دستگیری شکارچیان گونه حمایت شده زنگوله بال در شهرستان پارس آباد خبر داد.

هاشم میرزانژاد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد و پاسگاه سرمحیط بانی اصلاندوز موفق به دستگیری دو نفر شکارچی غیر مجاز شدند.

او بیان کرد: دو نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار چهار قطعه گونه حمایت شده بین المللی زنگوله بال و یک قطعه گونه کبوتر نموده بودند دستگیر شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: از این افراد تعداد چهار قطعه گونه حمایت شده زنگوله بال، یک قطعه کبوتر به همراه ۱۴ عدد فشنگ کشف و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عادل منیر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد لوازم داخل خودرو در اردبیل و اعلام شکایت مال باختگان، پلیس با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، سارق را شناسایی؛ که با هماهنگی قضائی سارق در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۶ سبلان دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه سارق اموال مسروقه را در باشگاه بیلیارد نگهداری و به فروش می‌رساند از انجام بازجویی‌های پلیسی از سارق دستگیر شده خبر داد و افزود: با ارائه مدارک و مستندات قانونی سارق لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از کشف تعدادی اموال مسروقه از جمله ۲ دستگاه باند و یک دستگاه اکو خودرو، یک دستگاه دوچرخه و ۹۵ سانت مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد و گفت: در رابطه با پرونده‌های سرقت یک نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.