استعداد سنجی مددجویان نخبه کشور با هدف کشف استعداد‌ها و توانمندی‌های مددجویان در کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمنی (ره) کشور در جلسه تبیین و رونمایی از سند تحول و تعالی فرهنگی در کمیته امداد سمنان با بیان اینکه استعداد سنجی مددجویان نخبه کشور با هدف کشف استعداد‌ها و توانمندی‌های مددجویان در کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد گفت: ارائه آموزش‌های لازم برای دانش آموزان مددجو در آستانه کنکور با هدف توانمندسازی و قبول شدن در دانشگاه‌های خوب کشور نیز در دستور کار قرار دارد.

او از ارائه رویکرد‌های جدید کمیته امداد در گام دوم انقلاب خبر داد و افزود: تقویت حوزه فرهنگی، آموزش در زمینه ازدواج و ایجاد اشتغال برای جوانان در گام دوم انقلاب در این نهاد تعریف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری از ارائه آموزش‌های لازم به پسران و دختران در شرف ازدواج تحت حمایت این نهاد خبر داد و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و مراکز فنی و حرفه‌ای برای افزایش مهارت شغلی و ایجاد اشتغال برای جوانان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمنی (ره) کشور در پایان با بیان اینکه ۲۰ هزار کانون فرهنگی در مساجد وجود دارد گفت: هم افزایی با کانون‌های مساجد با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر به نیازمندان نیز از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور است.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این جلسه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد توانمندسازی مددحویان است گفت: توانمندسازی فکری مددجویان در این اداره کل در دستور کار قرار دارد.

او از توسعه امداد الکترونیک و آموزش در فضای مجازی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: فعال کردن حوزه مشاوره ازدواج، اشتغال، خانواده و غیره به مددجویان در کمیته امداد استان خبر داد.

مسعودیان راد با بیان اینکه مددجویان علاوه بر خدمات جهیزیه، خدمات اشتغال را نیز دریافت می‌کنند تصریح کرد:هدف ما در مرحله اول توانمندسازی مددجویان و در مرحله بعد شکستن فقر در بین خانواده‌ها است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.