طرح توسعه شرکت بهمن دیزل در شهرستان البرز با حضور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین که برای افتتاح چند طرح به شهرستان البرز سفر کرده است، طرح توسعه شرکت بهمن دیزل را افتتاح کرد، با بهره برداری از این طرح ۱۰۰ نفر دیگر به شاغلان این واحد صنعتی افزوده شده است.

خودروی شیلر این مجموعه که چندی پیش رونمایی شده بود هم اکنون به تولید انبوه رسیده است و کامیونت آتش نشانی گروه بهمن دیزل هم امروز رونمایی شد و این شرکت تولید انبوه آن را آغاز خواهد کرد.

تولیدات گروه بهمن دیزل توانسته استاندارد‌های بین المللی از جمله یورو ۵ را دریافت کند و این شرکت قصد دارد تا سال آینده کامیونت ۸ تنی شیلر را هم به بازار عرضه کند.

۱۴۴ دستگاه کامیونت شیلر این مجموعه هم به دست مشتری رسیده است.

در سال آینده این شرکت قرار است مینی بوس ۳ هزار و کامیونت ۸ تنی خود را به بازار عرضه کند.

با حضور استاندار قزوین یک واحد تولید انواع اسپلیت‌های دیواری و کانالی در شهر صنعتی البرز افتتاح شد.

این واحد تولیدی با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار راه اندازی شده و برای ۱۲۰ نفر شغل مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

در این واحد تولیدی سالانه ۵۰ هزار دستگاه انواع کولر گازی دیواری و ۵۵ هزار دستگاه فن کویل و یک هزار دستگاه مینی چیلر تولید می‌شود.

امروز همچنین ساختمان اداری مرکز جهاد کشاورزی پیریوسفیان این شهرستان با ۴۰۰ متر مربع مساحت و ۴۰۵ متر مربع زیر بنا به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور استاندار ۱۰ طرح عمرانی شهری و خدمات زیربنایی هم در شهر الوند افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح‌ها شامل احداث میدان سردار سلگی، پارک شهید صیادی، پیاده رو سازی، زیرسازی و آسفالت، احداث دیوار سیل بند، بهسازی معابر، جدول گذاری، بهسازی فاز دوم لاین جنوبی خیابان مطهری، بهسازی خیابان ولیعصر الوند با ۱۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان سرمایه گذاری است.
انتهای پیام/.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار