همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر از مستند شهید مدافع حرم شهید علی عظیمی در زرند تحت عنوان عزم عظیم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم رونمایی از مستند شهید مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان زرند برگزار شد این مستند ۴۰ دقیقه‌ای با همکاری واحد فرهنگی شهرداری تهیه شده است

علی صادق زاده فرماندار زرند با قدردانی از اقدام ارزشمند دست اندرکاران تهیه مستند، شهدا را سند افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز مان را مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر میدانیم.

او گفت:برای پیروزی در برابر دشمن باید دشمن شناس باشیم که شهدا گرانقدر بخوبی جبهه کفر را شناسایی و در مقابل دشمنان جانانه ایستادگی کردند.

فرماندار زرند گفت: یاد و نام شهدا نعمت و برکت است و عزت و شرف و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا گرانقدر است.

در این مراسم پس از نمایش و رونمایی از این مستند از دست اندرکاران تهیه مستند با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 این مستند توسط مهدی ده صلاحی کارگردان وبازیگر کرمانی تهیه وساخته شده است.

شهید "علی عظیمی" در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها از تیپ ۳۸ ذوالفقار در سال ۹۶ به دست گروه تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت نایل شد.

افتتاح بازارچه دانش آموزی کاروفناوری در دبیرستان عفاف شهرستان زرند به مناسبت دهه مبارک فجر

به میمینت ایام الله دهه مبارکه فجر بازارچه کار و فن آوری در دبیرستان عفاف شهرستان زرند در قالب ۸ غرفه تولیدات دانش آموزان صنایع دستی و مواد غذایی و با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل خانگی و اشتغالزایی دایر شده است.

فاطمه فروغی مدیر دبیرستان عفاف زرند در مراسم افتتاح نمایشگاه که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و اولیا دانش آموزان برگزار شد گفت: بازارچه دانش آموزی با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با فضای کسب و کار افتتاح گردید.

در این بازارچه دانش آموزان دست سازه‌های خود را به فروش رساندند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دهه فجر ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار