دستگاه قضایی در فضای مجازی و حقیقی قضایای انتخابات را بی‌طرفانه رصد کرد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت : دستگاه قضایی در فضای مجازی و حقیقی قضایای انتخابات را بی‌طرفانه رصد کرده و با تخلفات صورت گرفته برخورد می‌کند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«بهمن مرادی‌فر» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت : در حماسه دوم اسفند و ۲۲ بهمن ماه، پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب به اثبات می‌رسانیم، اما غافل نباشیم که در پس انتخابات ممکن است تردید‌ها و تشکیک‌هایی شروع شود.

او گفت : در آستانه انتخابات که امواج ماهواره‌ای به سمت کشور ما می‌آید، مراقبت کنیم تا هواداران خطا نکنند و مسیر را به اشتباه نروند و موجبات سوءاستفاده دشمن را فراهم نکنند و دستگاه قضایی به همه اعتراضات در مجرای قانونی خود رسیدگی می‌کند.

مرادی‌فر، بر حفظ وحدت همه مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: اسلام دین وحدت است و هرگونه دامن‌زنی به اختلافات ملی، مذهبی و قومی پذیرفته نیست و با آن برخورد می‌شود.

معاون دادگستری کرمانشاه افزود: هرگونه تعرض به خط قرمز‌های اخلاقی نظام و سردادن شعار‌های ساختارشکنانه را تحمل نمی‌کنیم و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

مرادی فر، پیشتر از تشکیل ۴۳ شعبه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در سطح استان کرمانشاه خبر داده بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.