سه طرح عمرانی با یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر با حضور معاون عمرانی فرمانداری سرپل‌ذهاب و جمعی از مسوولان ادارات این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت : این طرح‌ها شامل افتتاح یک واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، گاز رسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی و مقاوم سازی ساختمان مخابرات است.

برزو صیادی گفت : در جریان زلزله سال ۹۶ بیش از یک هزار و ۸۳۲ واحد مسکونی از منازل مددجویان کمیته امداد شهرستان آسیب دید که بلافاصله پس از بررسی‌های لازم عملیات بازسازی این واحد‌ها آغاز و برای بازسازی هر واحد ۱۸ میلیون تومان مساعدت بلاعوض از سوی کمیته امداد اعطا شد که امروز به نمایندگی یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان تحویل شد.

او افزود: گاز رسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی روستای ریخک به شهرستان از دیگر طرح‌های مورد افتتاح بود که با یک هزار ۳۷۰ شبکه گذاری و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز و همچنین جانمایی چهار ایستگاه با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با همیاری صاحبان کارخانه بهره برداری از آن آغاز شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت: پروژه مقاوم سازی و تعمیر ساختمان اداری و مرکز فنی مخابرات سرپل ذهاب که در جریان زلزله سال ۹۶ آسیب دید، با اعتبار ۹۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات منابع داخلی سازمان مخابرات بازسازی شد و از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری امروز است.

همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر آیین جشن انقلاب در روستای حبیب وند بخش مرکزی سرپل ذهاب با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان و اهالی این روستا برگزار شد.

امام جمعه سرپل ذهاب در این مراسم در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس شجاعت ملی و ایستادگی ملت ایران را برای ما به ارمغان آورد و از آن پس با پایداری و استقامت مردم و گوش به فرمان بودن ولایت فقیه آرمان‌های با ارزش این انقلاب محفوظ شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: ملت ما در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه‌ها در میان کشور‌ها پیشرفته قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.