حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: مردم باید در انتخابات به جنگ روانی دشمن پاسخ دهند و در روز انتخابات شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

مردم باید در انتخابات به جنگ روانی دشمن پاسخ دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش پیشکسوتان سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد جنگ روانی برای انتخابات پیش رو هستند گفت: مردم با آگاهی در روز انتخابات به جنگ روانی دشمن پاسخ دهند تا به اهدافشان نرسند و در روز انتخابات شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

او با بیان اینکه برخی بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران یک هادی سیاسی هستند افزود: در حال حاظر و با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه بازنشستگان و پیشکسوتان شناسایی و گفتن معیار‌های انتخابات به مردم است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید در انتخابات پیش رو افراد انقلابی، شجاع، مومن، متخصص، و متدین را انتخاب کنیم تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس شایستگی و لیاقت افراد آن‌ها را برای کاندیدای انتخابات مجلس تایید صلاحیت کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ما باید به افرادی که در تراز انقلاب اسلامی هستند رای دهیم گفت: ما باید شاخص‌های فرد اصلح را مدنظر قرار دهیم و کسی که در تراز انقلاب است را انتخاب کنیم.

او با بیان اینکه با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار سلیمانی‌های زیادی در ایران روییدند تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه تک تک ما این است که پشت سر نظام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در پایان با بیان اینکه بصیرت مردم مانع فتنه‌افکنی‌های دشمنان شد افزود: در اغتشاشات اخیر مردم خط خود را از دشمن جدا کردند و نشان دادند پشت انقلاب و رهبر خود هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.