حمید ابراهیم نژاد مربی شاهین مهردلان ملی پوش پرتاب وزنه به محرومیتش در دو و میدانی واکنش نشان داد.

واکنش مربی مهردلان به محرومیتش در دوومیدانیبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین مهردلان ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان در حالی قرار است زیر نظر حمید ابراهیم نژاد  برای کسب سهمیه المپیک تمرین کند که این مربی سابقه کار با چند ورزشکار دوپینگی داشته است، به همین علت او با محرومیت مادام العمر مواجه شده بود،  اما با رای کمیته استیناف محرومیتش به ۲ سال کاهش یافت  و اکنون با  پایان محرومیتش می‌تواند دوباره در دو و میدانی کار کند. به هر حال انتقادی که به مسئولان فدراسیون دو و میدانی می‌شود این است که چرا قبول کردند که مهردلان با مربی که سابقه داشتن چند ورزشکار دوپینگی داشته همکاری کند.  

حمید ابراهیم نژاد مربی شاهین مهردلان درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند چشم دیدن موفقیت‌های مربیان ایرانی را ندارند و شاگرد من رکورد‌های خوبی به ثبت رسانده است. موضوع دوپینگ  مربوط به یک سال و نیم گذشته است و من دوران محرومیتم را سپری کردم. به نظرم درست نیست چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. مگر قتل کردم که نتوانم دیگر در دو و میدانی فعالیت کنم. من مربی دو و میدانی هستم و همه تلاش خود را می‌کنم تا پرچم کشورمان به اهتزار دربیاید. اگر چنین هدفی نداشتم مربیگری را ادامه نمی‌دادم. همه هدف من و شاهین مهردلان شاگردم کسب سهمیه المپیک و بعد از آن حضور در فینال این رقابت‌ها است.

او بیان کرد: طبق قانون کمیته جهانی ضد دوپینگ (وادا) مسئولیت دوپینگ برعهده ورزشکار است و مربی در این  موضوع نقشی ندارد و در اتفاقات رخ داده برای چند ورزشکار بی تقصیر بودم.


بیشتر بخوانید: شاهین مهردلان به دنیای حرفه‌ای دوومیدانی باز می‌گردد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار