استاندار اردبیل گفت: انتخابات مقدمه ورود افراد متخصص برای عمران و آبادانی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جمع اهالی شهرستان نیر در مسجد جامع این شهرستان تصریح کرد: انتخابات در کشور ما مسیر مشارکت مردم در انتخاب مدیران برای اداره کشور است.

او بیان کرد: از ابتدای انقلاب مردم با حضور و مشارکت خود دست استکبار را از کشور قطع کرده اند و اکنآن نیز این وحدت را ادامه می‌دهند.

استاندار اردبیل با مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب در حوزه تولید و واردات کالا‌های مورد نیاز کشور افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد نیازمندی‌های کشور در داخل کشور تولید می‌شود.

بهنام جو ادامه داد: در حال حاضر کشور ما در زمینه تربیت نیرو‌های متخصص و پزشکان نیز پیشرو بوده و هیچ نیازی به پزشکان خارجی نداریم.

او به اقدامات انجام گرفته در استان اشاره کرد و اجرای خط ریلی، توسعه شهرک گلخانه‌ای، رفع موانع تولید و صنعت و اجرای راه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

بهنام جو اجرای واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک تخصصی آب نیر، اجرای واحد‌های تولیدی و صنعتی در ناحیه صنعتی این شهرستان و جذب اعتبار برای چهار خطه کردن مسیر نیر - سراب را از جمله اقدامات مسوولان در این شهرستان ذکر کرد.

او گفت: تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات حوزه گردشگری شهرستان نیر، این بخش نیز همگام با صنعت و کشاورزی این شهرستان رونق گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.