مهین فرهادی زاد، معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان لحظاتی پیش به منظور حضور در چند برنامه و افتتاح دو طرح ورزشی وارد فرودگاه کرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مهین فرهادی زاد، معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه در سفری یک روزه برای حضور در چند برنامه و افتتاح دو طرح ورزشی وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مسئولان ورزش این استان قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش وارد کرمان شد

او قرار است، در بدو ورود به کرمان در مراسم افتتاحیه دومین همایش بزرگ بانوان رزمی کار در سالن فجر با شرکت بیش از ۲ هزار رزمی کار، نواب رئیس و روسای هیئت‌ها و مسابقات هفت سنگ و طناب کشی رده‌های سنی نونهالان و بزرگسالان، یادواره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی حضور یابد.

شرکت در سمینار نواب رئیس هیئت‌ها و مسئولان ورزش بانوان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان یکی دیگر از برنامه‌های فرهادی زاد در سفر به کرمان است.

معاون وزیر ورزش وارد کرمان شد

معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه دو طرح چمن مصنوعی مینی فوتبال "شهید سردار سلیمانی" و "شهید سلمان رهنما"در روستا‌های هجین و بهرامجرد بردسیر را افتتاح می‌کند.

این طرح‌ها با صرف ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت نفت و اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت دهیاری‌ها احداث شده اند.

هرکدام از این طرح‌ها در زیربنای هزار متر مربع از سال ۹۸ آغاز و کل عملیات اجرایی ظرف ۴ ماه انجام شده است.

معاون وزیر ورزش وارد کرمان شد

فرهادی زاد در آخرین برنامه‌ی خود در سفر به استان کرمان در همایش بزرگ "جوان و انقلاب" که در فرهنگسرای کوثربرگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.