معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: عزم مسئولان دولت برای حل مشکلات هپکو جدی است و به صورت مُسَکن و لحظه‌ای نیست.

عزم مسئولان دولت برای حل مشکلات هپکو جدی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست با اعضای هیات مدیره و شورای اسلامی کار شرکت هپکو در اراک با بیان اینکه هپکو ۲ قرارداد دارد که موضوعات مربوط به آن پیگیری و دنبال می‌شود، گفت: آمادگی کافی برای پیگیری مسایل این شرکت وجود دارد.

نهاوندیان با اشاره به اینکه تصمیمات خوبی در خصوص حل مشکلات این شرکت در نشست با معاون اول رییس جمهوری گرفته شده است افزود: عزم مسئولان دولت برای حل مشکلات هپکو جدی است و به صورت مُسَکن و لحظه‌ای نیست.

او اضافه کرد: بالاترین مقام سیاسی استان مرکزی نسبت به شرکت هپکو یک اهتمام ویژه و مشفقانه دارد و کارکنان این شرکت را مانند فرزندان خود می‌داند و با جدیت موضوعات هپکو را در کشور پیگیری می‌کند.

معاون اقتصادی رییس جمهوری بیان کرد: همدلی شرط حل مشکلات شرکت هپکو است و این موضوع به مدیران، شورای اسلامی، کارگران و مهندسان این شرکت توصیه می‌شود.

او تصریح کرد: در زمان مشکلات موسسات مالی کشور برخی استان‌ها نزدیک به بحران بودند و یا با بحران همراه شدند، اما عزم جدی برای حل آن‌ها از سوی سران سه قوه به کار گرفته شد و این مشکل و بحران اقتصادی به کلی از کشور کنار رفت.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.