یادواره ۵۶ شهید اصناف تنکابن، گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۴۸ شهید حوزه مقاومت بسیج اصناف، در مسجد ولیعصر (عج) تنکابن برگزار شد.

سردار اصغر صالح سوهانی فرمانده پیشین سپاه قرارگاه امیرالمومنین (ع) در دومین یادواره شهدای اصناف تنکابن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ، گفت: ملت ایران در سایه رهبری امام راحل و با دستان خالی رژیم پهلوی را که قدرت‌های بزرگ حامی آن بودند، را سرنگون کرد.

او افزود: نظام اسلامی همیشه دنبال رشد است مردم باید رشد کنند این خاصیت دین اسلام است خاصیت رهبری ولایت فقیه است که این چنین عظمتی می‌بخشد.

سردار سوهانی گفت: اسرائیل مورد نفرت جهان اسلام است گرچه عده‌ای از سران خود فروخته غرب کنار آمریکا نشسته اند، حضور میلیونی مردم جهان یکی از پیامد‌های خون شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی بود.

او افزود: این روز‌ها ترامپ و نتانیاهو این همه گزافه گویی می‌کنند بحث به شهادت سردار سلیمانی فکر کردند می‌توانند بدون هیچ مانعی این اقدامات را انجام دهند، ولی غافل از اینکه فراموش کردند که مکتب حاج قاسم زنده است و باید خوب بدانند که انتقا سخت زمانی اتفاق خواهد افتاد که اسرائیل نابود شود.

سردار سوهانی با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه را نباید اِعمال پروژه انتقام ترور سردار سلیمانی برشمرد، بلکه باید این حمله را به عنوان آغازی بر پروسه انتقام ترور حاج قاسم که همان خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه است.

او با بیان اینکه در انتخابات امسال باید همه به پای صندوق‌های رای برویم و تکلیف شرعی ما شرکت در انتخابات است، گفت: باید به افرادی که لایق هستند رای دهیم و بار دیگر ثابت خواهیم کرد پای نظام و انقلاب اسلامی هستیم، این سیلی دیگری به آمریکا و دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.